5.0
gebaseerd op 34 reviews

Super fijne kapsalon, Michelle is echt super klantvriendelijk en professioneel !

Quirine - ongeveer 2 maanden geleden

Goed geknipt. Voel me altijd welkom, rustige setting en 1 op 1 aandacht en advies.

Leroy - 2 maanden geleden

Relaxed, gezellig en goed geknipt.
Tevreden

Lies - 3 maanden geleden

Michelle komt al een aantal keren aan huis bij ons,ze knipt snel en goed en is heel vriendelijk.Voorlopig is zij nog niet van ons af. Dank je wel weer,Michelle. Voor de gezelligheid,en je vakkennis...Liefs Nel .

Nel - 3 maanden geleden

:) top

Natalia - 3 maanden geleden

Michelle is echt top, ze werk heel netjes en is ook heel gezellig!

Oumaima - 3 maanden geleden

Super geknipt!

Sophie - 4 maanden geleden

Mooie salon en heel fijn geholpen met alle geduld voor de kids. Wij komen zeker terug!

Esther - 4 maanden geleden

Vriendelijk ontvangst, mooie salon en deskundig advies met een super resultaat!

Yvonne - 4 maanden geleden

Fijne communicatie, een warm huiselijk gevoel en passend haaradvies zonder dat er van alles je word aangesmeerd.

Susan - 4 maanden geleden