Super fijne kapsalon, Michelle is echt super klantvriendelijk en professioneel !
Goed geknipt. Voel me altijd welkom, rustige setting en 1 op 1 aandacht en advies.
Relaxed, gezellig en goed geknipt.
Tevreden
Michelle komt al een aantal keren aan huis bij ons,ze knipt snel en goed en is heel vriendelijk.Voorlopig is zij nog niet van ons af. Dank je wel weer,Michelle. Voor de gezelligheid,en je vakkennis...Liefs Nel .
:) top
Michelle is echt top, ze werk heel netjes en is ook heel gezellig!
Super geknipt!
Mooie salon en heel fijn geholpen met alle geduld voor de kids. Wij komen zeker terug!
Vriendelijk ontvangst, mooie salon en deskundig advies met een super resultaat!
Fijne communicatie, een warm huiselijk gevoel en passend haaradvies zonder dat er van alles je word aangesmeerd.