5.0
gebaseerd op 34 reviews

Erg tevreden over kapsalon het Leeuwtje.
Michelle knipt en kleurt mijn haar perfect en geeft goed advies.
De gezelligheid en lekkere koffie maken het helemaal af!

Anja - 5 maanden geleden

Fijne salon, heel vriendelijk! Ik ben ontzettend blij met het resultaat.

Valentina - 5 maanden geleden

Fijne en professionele kapster! Denkt mee en doet ook veel aan eigen ontwikkeling! Helemaal top!

Erik - 6 maanden geleden

Lieve vrouw en meedenkend.
Melissa

Willemijn - 7 maanden geleden

Eerste keer, mooie salon, gezellig geholpen en zeer blij met resultaat!!

Caroline - 7 maanden geleden

Prima behandeling en prettig persoon

Rob - 7 maanden geleden

Ik ben weer heel goed geknipt en mijn haar is super in model geföhnd!

Ingrid - 7 maanden geleden

Goede kapster in een fijne persoonlijke omgeving.

Joyce - 7 maanden geleden

Goed geknipt. Leuk contact met Michelle, ze luistert goed en is een echte vakvrouw! Ik kom graag terug.

Marijke - 8 maanden geleden

Professioneel, maar ook gezellig!

Annette - 9 maanden geleden