Erg tevreden over kapsalon het Leeuwtje.
Michelle knipt en kleurt mijn haar perfect en geeft goed advies.
De gezelligheid en lekkere koffie maken het helemaal af!
Anja
-
5 maanden geleden
Fijne salon, heel vriendelijk! Ik ben ontzettend blij met het resultaat.
Valentina
-
5 maanden geleden
Fijne en professionele kapster! Denkt mee en doet ook veel aan eigen ontwikkeling! Helemaal top!
Erik
-
6 maanden geleden
Lieve vrouw en meedenkend.
Melissa
Willemijn
-
7 maanden geleden
Eerste keer, mooie salon, gezellig geholpen en zeer blij met resultaat!!
Caroline
-
7 maanden geleden
Prima behandeling en prettig persoon
Rob
-
7 maanden geleden
Ik ben weer heel goed geknipt en mijn haar is super in model geföhnd!
Ingrid
-
7 maanden geleden
Goede kapster in een fijne persoonlijke omgeving.
Joyce
-
7 maanden geleden
Goed geknipt. Leuk contact met Michelle, ze luistert goed en is een echte vakvrouw! Ik kom graag terug.
Marijke
-
8 maanden geleden
Professioneel, maar ook gezellig!
Annette
-
9 maanden geleden